Zmień pracę na lepszą

piątek, 21 maja 2010

DLACZEGO TEN BLOG?


Jakiś czas temu, kończąc studia, po raz pierwszy zacząłem rozglądać się za poważną pracą. Zależało mi przede wszystkim na osiągnięciu niezależności finansowej, nauce i wykorzystaniu w praktyce wiedzy zdobytej na uczelni.

Moje wejście na rynek pracy przypadło akurat na okres, kiedy w Polsce bezrobocie sięgało 20%, trwał jeszcze kryzys gospodarczy a Samoobrona wyrastała na drugą siłę polityczną w Polsce, … ale udało się. Najpierw praca na zlecenie, potem umowy na czas określony (można już się samodzielnie utrzymać, poimprezować i trochę odłożyć na czarną godzinę). Potem coraz lepsze oferty i nauka.

Życie zawodowe dla zdecydowanej większości z nas obraca się wokół zmiany. Zmiany pracy lub zmiany w pracy. Jak się w takiej sytuacji odnaleźć? Jak planować i reagować z wyprzedzeniem na to, co przyniesie przyszłość?

Między innymi po to założyłem ten blog. Ma on w zasadzie spełniać trzy funkcje:

Po pierwsze ma być dla mnie motywacją do nauki i analizy zagadnień związanych z pracą.
Po drugie chciałbym wymienić się swoimi doświadczeniami na różne tematy związane ze sferą zawodową.
Po trzecie poprzez wymianę doświadczeń chciałbym skuteczniej i szybciej określać i realizować swoje cele zawodowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz