Poniżej załączam przykładowy plik Excela:
1) Pierwsze dwie kolumny są jasne. Wpisujemy nazwę stanowiska i pracodawcy, którymi jesteśmy zainteresowani.
2) Link – warto wkleić link do strony z ogłoszeniem o pracę
3) Data CV – data wysłania aplikacji
4) Data rozmowy – data odbytej rozmowy kwalifikacyjnej. Niestety często może pojawić się w tej rubryce „BRAK”
5) Dodatkowe informacje – np. wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej lub informacje o pracodawcy, stanowisku
6) Ciekawe – tutaj można dodać ofertę lub możliwość pracy, która jest interesująca lecz, z której w chwili obecnej ni skorzystamy
Monitorując rynek pracy pod kątem „bieżących potrzeb” możemy zbudować bazę możliwości pracy do wykorzystania w dłuższej perspektywie czasu. Jest to też sposób na stworzenie okazji pozwalających na realizację swoich celów zawodowych.
Np. mając w perspektywie pięciu lat zamiar spróbowania swoich sił na stanowisku trenera, coacha, etc…, już teraz powinniśmy budować bazę firm, z którymi potencjalnie przyjdzie nam współpracować w przyszłości.
I jeszcze jedno. Powyższy załącznik to tylko przykładowy rejestr ofert pracy. Każdy powinien go modyfikować według własnego uznania i potrzeb. Najważniejsze jest to aby taki rejestr utworzyć i aktualizować. Naprawdę warto!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz